התקלה בנייד שהובילה לפריחת העסק של בעל מספרה
ארז הוא בעל מספרה וותיקה במרכז פתח תקווה. לפני מספר חודשים הוא לא הצליח להפעיל את הנייד שלו, ומכיוון שכל המידע העסקי, התורים שקבעו הלקוחות וכו', שמורים על הנייד, הוא נאלץ לחפש במהירות שירות של מעבדת סלולר. כשהוא חיפש בגוגל במחשב שלו, עלה לו המון מידע על מעבדת הסלולר הקרובה: שעות פתיחה, המלצות חמות של גולשים על המעבדה והשירות שלה, דירוג שלה, התקשרות ישירה בקליק, ללא חיפוש של מספר הטלפון ברשת, תמונה של בית העסק וגם עדכון על הנחות ומבצעים של המעבדה, שבמקרה, תאמו את צרכיו של ארז. ארז נדהם מכמות המידע שנפרשה לפניו בגוגל, לפני שחיפש הוא חשב שמקסימום ימצא את שם הרחוב ומספר הטלפון. המידע הרב שקיבל על המעבדה, סייעו לו לקבל את ההחלטה לפנות למעבדת הסלולר.
ארז החליט שמעכשיו גם הוא רוצה להיות שם. הוא התחיל לברר עם חברים וקולגות, שלא נתנו לו את העצות הכי מדויקות, והוא קצת טעה בדרך, עד שאחת מלקוחותיו הקבועות סיפרה לו שקיים פתרון פשוט וקל, ושארז לא צריך בכלל לטרוח כי יש מישהו שיכול לעשות את זה בשבילו. כבר באותו היום ארז פנה לנותני השירות, ומאז גם הוא נמצא בחברה טובה, כלומר בגוגל, העסק פורח וארז מבסוט עד השמיים.
לפעמים, הגודל כן קובע – מודעה גדולה בגוגל תתפוס לא רק את העין, אלא גם את הלב
יש רק תופרת אחת בשם אילנה והיא מרמת גן, יודעים למה? כי כשאתם מחפשים בגוגל ומקלידים " תופרת רמת גן" עולה מודעה ענקית, שתופסת את כל הצד הימני של המסך, ובמיוחד את העין שלכם. גם אם תרצו, לא תוכלו להתעלם ממנה. מופיעה שם תמונה של רחוב ביאליק ברמת גן, היכן שבית העסק הצנוע שלה ממוקם, אפשר להקליק על הוראות הגעה, להקליק כדי להתקשר, ולראות שכתבו עליה עשרות חוות דעת. אין ספק, שאילנה לא יושבת מול המחשב ושוברת את הראש איך לעשות אופטימיזציה לעסק שלה בגוגל, היא מתעסקת במה שבאמת חשוב ובמה שהיא עושה הכי טוב – היא תופרת – ובינתיים גוגל מנתב לה עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים. המודעה הענקית הזו בגוגל היא שוות משקל וערך לשילוט עצום באילון. אי אפשר להתעלם מאילנה התופרת, היא נמצאת בתודעה שלנו, וכאשר נצטרך תופרת ברמת גן, היא הראשונה שתעלה לנו בראש, ובגוגל
שירות Google my business של Zap Group – מומחים בשיווק בעלי עסקים בגוגל
הגיע הזמן להכיר את שירות GMB של זאפ – (Google My Business) המומחים שיזניקו את החשיפה של העסק שלכם.
Zap Group היא אחד מהגופים המקצוענים והמנוסים ביותר בעולם הפרסום. היום, לאחר שצברה מיילים של ידע וניסיון, במשך למעלה מ-50 שנה, היא נחשבת לקבוצת הפרסום והשיווק המובילה והחזקה בישראל, במיוחד בתחום האינטרנט. Zap Group תמיד נמצאת עם האצבע על הדופק (אחת התכונות שמאפשרות לה להוביל על המגרש כל כך הרבה שנים) וכשזיהתה את המצוקה של בעלי עסקים קטנים ובינוניים לשווק את עצמם כראוי ברשת, על אף שיש להם שירותים איכותיים ומוצרים לעילא, היא החליטה להוביל מהלך שישנה את חייהם של בעלי העסקים בישראל.
כדי להעניק יתרונות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים, החליטה קבוצת זאפ לנצל את המערכות החדשניות שלה אשר מבצעות אופטימיזציה לקידום ונוכחות ברשת. שירות GMB ( Google My Business) מאפשר לבעלי עסקים להגיע להרבה יותר לקוחות רלוונטיים בזמן הנכון ובמקום הנכון. באמצעות פתיחת כרטיס עסק בשירות GMB וניהולו, בית העסק יופיע בחיפוש עבור הרבה יותר לקוחות פוטנציאליים, כך שהם יוכלו ליצור איתו קשר ישירות, להיחשף לבית העסק ואולי להפוך ללקוחות קבועים.
מה מקבל הלקוח – בעל העסק – במסגרת השירות שניתן לו? מיכה: "בעל העסק מקבל מאיתנו מעטפת שירות הכוללת: פתיחה והעלאת השירות עבור בית העסק שלו, עדכון פרטים ראשוני אשר כולל את תיאור בית העסק, שאלות ותשובות נפוצות, הגדרת קטגוריות, הגדרת מיקום והעלאת תמונות של בית העסק, בנוסף, מנהל העמוד אחראי גם לניהול המוניטין של העסק בצדק רב, להתפנות להגיב לחוות דעת של הגולשים, וזמן התגובה לחוות הדעת הוא קריטי לדירוג שניתן לבעלי העסקים בגוגל. במסגרת אחריותו, מנהל העמוד דואג להעלות פוסטים – לעדכן על מבצעים, אירועים או מוצרים חדשים, הוא אף מבצע קידום מקומי (SEO לוקאלי) של אזורי השירות של בית העסק בגוגל, כאמור, רוב הגולשים מבצעים בגוגל חיפוש מקומי, ולכן אנו רואים חשיבות רבה בקידום בתי עסקים באזורי השירות שלהם. מנהל העמוד אחראי לעדכן וליישר קו עם כל הנכסים המגוונים של בעל העסק דרך ממשק אחד – פייסבוק, גוגל מפות, אינטגרם ועוד. בנוסף, ניתן מענה לשאלות ותשובות של הגולשים, והלקוח מקבל אחת לחודש דו"ח על ביצועיו בשירות".
אם המוצר של גוגל לעסקים הוא בחינם, אז למה שבעל עסק יזדקק לשירות שלכם? מיכה: "ברשת קיימים שפע של מוצרים של גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, חלקם אמורים להיות בחינם, אבל מי שלא יודע לנהל אותם ולהתאים אותם לצרכי העסק, לא יוכל להשתמש בהם. שלא תטעו, לא פשוט לנהל את המוצרים הללו, לא מדובר כאן בידע שרוכשים בבת אחת באופן חד פעמי, אלא צריך להתעדכן כל הזמן, כי ניהול המוצרים הללו משתנה לעיתים קרובות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה, עם הידע הרב שצברנו, המקצועיות והמוניטין שלנו. אנחנו כל הזמן עם האצבע על הדופק, אנו מודדים עבור הלקוחות באופן תדיר את כמות הפניות שמתקבלת דרך השירות, ומבצעים אופטימיזציה כדי להגביר את כמות הפניות והמכירות"
מה עוד מבדל את החברה שלכם מיכה: "חתמנו על הסכם שיתוף פעולה עם חברת UBERALL הבינלאומית, החיבור הזה מאפשר ללקוחות החברה שלנו חיבור לשירות תוך 24 שעות. אם הלקוח היה מתחבר באופן רגיל, זמן פתיחת החשבון היה ארוך ומורכב יותר. שיתוף הפעולה שלנו UBERALL העולמית, מאפשר ללקוחותינו ניהול נוכחות אחידה של פרטי העסק באתרים השונים. באופן כזה, הפרטים השונים של בית העסק תמיד מעודכנים, ומנוע החיפוש של גוגל מזהה את העסק כעסק איכותי ועדכני, ודבר זה בא לידי ביטוי בייצוג של העסק בחיפוש. בנוסף, השירות והתמיכה במוצר Google My Business ניתן בעברית, זהו שירות שחברת גוגל אינה נותנת בארץ, כשהשירות ניתן בשפה שלך, הדבר מפשט ומקל על בעלי עסקים, שטרודים בכל כך הרבה נושאים אחרים".
כשחושבים על זה לעומק, מיכה צודק. כל אדם צריך להתמקד בדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב. בעלי עסקים ונותני שירות, לא יכולים וגם לא אמורים להתמקצע בשיווק ופרסום. כל שעליהם לעשות הוא להעביר את השרביט למומחים בתחום, כמו שירות GMB של Zap Group, כדי שיוכלו להתפנות בראש שקט לעסק שלהם.
לסיכום, חשיפה של העסק, נראות מכובדת ועקבית ברשת, הם הבסיס שעליו נבנה מאגר הלקוחות של בית העסק, זוהי דרך מצוינת למשוך אליכם לקוחות חדשים, ולתחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים.
אז אם גם אתם רוצים להצטרף לאלפי בעלי העסקים, שכבר חיזקו את הנוכחות שלהם ברשת, והקפיצו את המכירות שלהם, אתם פשוט חייבים לבדוק את השירות המתקדם והאיכותי של Zap Group. מה שבטוח, העסק שלכם רק ירוויח.