×

רוצים לשמוע עוד על פתרונות הפרסום לעסק שלכם?

מלאו את הפרטים ומומחה של קבוצת זאפ יחזור אליכם"

לא מצליחים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? כנראה שאתם לא עובדים עם השיטה הנכונה

אז יש לכם אתר עסקי שאתם מפרסמים בו מבצעים, ועמוד עסקי בפייסבוק שאתם מעלים אליו פוסטים, אך המכירות שלכם לא גדלות? לצערנו, אתם לא לבד. הנתונים מראים שרוב בתי העסק הקטנים והבינוניים לא מצליחים להתרומם, במיוחד בתקופה האחרונה. אז למה זה קורה ואיך תוכלו לנצח את השיטה? כל התשובות בכתבה הבאה
(שנה גודל)
בעל עסק תוהה מדוע העסק שלו לא מוצג באינטרנט
איך להגדיל את המכירות? הדילמה הגדולה של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי עסקים קטנים ובינוניים נתקלים בבעיה לקדם את העסק שלהם באינטרנט. גם כשהם מעלים קמפיין דיגיטלי הוא לא תמיד מניב תוצאות, והזמן והכסף שהושקעו בו בו הולכים לפח.

משום כך, הרבה בעלי עסקים בוחרים לקדם את העסק באמצעות סוכנות פרסום או פרילנסר. אך חשוב לזכור, שלא כל האנשים שמציגים את עצמם כ"מומחים", עברו בהכרח הכשרה מקצועית מספקת בתחום הקידום הממומן באינטרנט. למידת המומחיות של מי שבחרתם יש השלכה רבה על מידת ההצלחה של העסק שלכם, אז חשוב שתפקידו את תקציב הפרסום שלכם רק בידי מי שיודע להביא תוצאות.

לצורך כך אתם יכולים לבחור בסוכנות או במומחה עצמאי, שיכולים להביא לכם תוצאות טובות. משרדי פרסום ענקיים הם לא בהכרח הבחירה הנכונה. הם אמנם מריצים לכם באנרים יפים ברשת, ומעלים במקומכם פוסטים בעמוד העסקי שלכם בפייסבוק, אך הם לא תמיד פנויים להקדיש את מלוא תשומת הלב לקידום ממומן של העסק שלכם באינטרנט. הסיבה לכך היא פשוטה – ככל שהעסק גדול יותר ומשקיע בכך תקציב גדול יותר, משרדי הפרסום הגדולים יעדיפו להשקיע בו יותר שעות עבודה. כי העמלות שהם גובים מעסקים גדולים עומדות על עשרות אלפי שקלים. ועסק קטן או בינוני כמו שלכם לא יכול להשקיע סכומים כאלה לצורך קידום באינטרנט.

וכך, מדי יום, עוד ועוד בתי עסק קטנים ובינוניים בישראל נתקלים בבעיה הזאת. מצד אחד ברור להם שכדי לבלוט בפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות ולהגדיל את המכירות שלהם, הם חייבים לעבוד עם סוכנות או פרילנסר מהשורה הראשונה. מצד שני, הם לא יכולים להרשות לעצמם להקצות לקידום ממומן סכומי עתק מדי חודש. כלומר, הדילמה הגדולה של בתי עסק קטנים ובינוניים היא – איך למצוא מומחה מעולה לקידום ממומן שיגדיל את המכירות של העסק, מבלי לשלם למומחה הזה סכום עצום.

אל תתפתו ל"מומחים" שלוקחים מכם אלפי שקלים

אז מה נדרש היום כדי לשווק את העסק שלכם באינטרנט בצורה אפקטיבית? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! על מנת לעשות זאת נכון אתם צריכים שני דברים:

  1. מומחה לקידום ממומן ואורגני בגוגל וברשתות החברתיות – אל תחשבו אפילו לעשות זאת בעצמכם. רק מומחה בתחום יכול לעקוב אחר השינויים התכופים שגוגל ופייסבוק עושות באלגוריתם שלהן, ולהתאים את קידום האתר שלכם למציאות החדשה.
    אבל כידוע, היום כל אחד קורא לעצמו "מומחה", אבל לא כולם באמת טובים. אז כמו כל החלטה עסקית מהותית לגבי העסק שלכם, חשוב שתבחרו אך ורק במקצוען עם ניסיון מוכח בקידום ממומן ואורגני בגוגל וברשתות החברתיות, כלומר רק במומחה שיודע להביא תוצאות.

  2. כסף – כאמור, ללא תקציב לקידום, סביר להניח שהעסק שלכם לא יופיע בעמוד הראשון ואפילו השני בגוגל, ושהלקוחות לא ייחשפו לפוסטים שלכם בפייסבוק ולסטורי החדש שלכם באינסטגרם. אז מה הטעם להציע מבצעים והנחות, אם לקוחות בכלל לא יראו אותם באינטרנט? למעשה, מבחינה עסקית, עדיף להקצות תקציב חודשי לקידום בגוגל, בפייסבוק ובאינסטגרם, מאשר לעשות 50% הנחה על כל החנות.

ואפרופו כסף – התשלום משתנה מאוד בין מומחה למומחה. חלק מסוכנויות הפרסום או המומחים העצמאיים עלולים לבקש מכם עשרות אלפי שקלים בחודש. וכידוע, לעסקים קטנים ובינוניים אין יכולת כלכלית להקצות סכומים כאלה לטובת קידום באינטרנט. אז גם זה שיקול בבחירת מומחה מתאים, כזה שלא ירוקן לכם את הארנק.

אז איך עושים את זה נכון?

ואיך מוצאים מומחה מצוין לקידום ממומן ואורגני בגוגל, בפייסבוק ובאינסטגרם בתקציב לא גדול? גם בנושא זה סגרנו לכם את הפינה. Zap Group, שקיימת בשוק הפרסום כבר יותר מ-50 שנה, נחשבת כיום לגוף הפרסום והשיווק החזק והמבוסס ביותר בארץ, במיוחד בתחום האינטרנט. לאחרונה, זיהתה החברה את מצוקת בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שיש להם שירותים או מוצרים מצוינים, אך הם לא מצליחים לשווק את עצמם כראוי באינטרנט.

על בסיס הניסיון הרב של החברה, החליטה קבוצת זאפ לנצל את המערכות החדשניות שלה שמבצעות אופטימיזציה לקמפיינים, ואת היכולות הגבוהות של החברה בניהול קמפיינים שמביאים תוצאות לבתי העסק.

המטרה של קבוצת זאפ היא להציע לעסקים קטנים ובינוניים פרסום דיגיטלי נכון ואפקטיבי, ולמקסם את החשיפה של המוצרים או השירותים שלהם לקהלי היעד הרלבנטיים. ובכך לפתח, לקדם ולהגדיל את המכירות של העסק, וכל זה בתקציב פרסום שווה לכל נפש.

תנו לביג דאטה לעבוד עבור העסק שלכם 


Big Data: מאגר המידע העצום של קבוצת זאפ הוא "הנשק הסודי'" הייחודי שלה. ל-Zap Group  יש 25 אתרים שכוללים מידע על 450 אלף בתי עסק, עם טראפיק כולל של מעל ל -14 (!) מיליון מבקרים. מדובר בהמון דאטה שניתן להשתמש בה לטובת קמפיינים לקהלים ממוקדים.

על ידי שימוש בתשתית טכנולוגית חכמה, הקרויה ביג דאטה, ניתן לאסוף, לנתח ולהצליב נתונים ומידע על הגולשים. כך ניתן לאתר לקוחות חדשים, ולדאוג שהפרסום יהיה מדויק יותר ומותאם להם. הפעילות החכמה הזאת מאפשרת למקסם ולהגדיל את כמות הלקוחות הרלבנטית לעסק שלכם.

zap group נתונים
zap group נתונים

יש כבר תוצאות בשטח

היום, קיימים כבר עסקים ש-40-50 אחוזים מהמחזור החודשי שלהם מגיע בזכות הפרסום באמצעות קבוצת זאפ. בהתחלה הם משקיעים תקציב קטן יחסית, ובזכות המוצר שמגדיל להם את המכירות, הם מגדילים בהדרגה את תקציב הפרסום שלהם. ועם נתונים מנצחים כאלה, ניתן לומר בוודאות שעשרות אלפי בעלי עסקים קטנים ובינוניים מאוד מרוצים מחבילות הפרסום הדיגיטלי של קבוצת זאפ.

לסיכום – אם גם אתם רוצים להצטרף לעשרות אלפי בעלי עסקים שהגדילו את המכירות שלהם, אתם חייבים לבדוק את חבילות הפרסום הדיגיטלי הייחודיות של Zap Group. זה רק יעזור לכם ולעסק שלכם. ובכל מקרה, מה יש לכם להפסיד?

רוצים לשמוע עוד על חבילות הפרסום המנצחות לעסק שלכם?

מלאו את הפרטים ומומחה של Zap Group יחזור אליכם: