היכולות של האינטרנט להטיס את העסק שלך קדימה הן עצומות – את זה כל אחד מאיתנו רואה וחווה יום יום. הבעיה היא שלצד האפשרויות המדהימות שנפתחות בפנינו כבעלי עסק שירות או מוצר, עולם הפרסום והקידום באינטרנט רק הולך ונהיה מורכב יותר. צריך להקים את הנכסים הדיגיטליים, לנהל את הנוכחות ברשתות, לייצר תוכן רלוונטי, להופיע בגוגל בחיפושים הרלוונטים, לנהל את החנות ואת השירות ואת פידבק הלקוחות …. שנמשיך? ועוד לא דיברנו על תקציב ועל מתי נחזיר את ההשקעה.
זיהו את הכאב ויצרו פתרון
Zap Group, שקיימת בשוק הפרסום כבר יותר מ-50 שנה, נחשבת כיום לגוף הפרסום והשיווק החזק והמבוסס ביותר בארץ, במיוחד בתחום האינטרנט.
לקבוצה ניסיון רב ונכסים (אתרים וגולשים) במגוון רחב של תחומים, מה שמאפשר לה לתת מענה חכם לכל בעל מקצוע/ עסק קטן בהתאם לקהל שמעניין אותו – אתר Zap דוקטורס לקהילת הרופאים, אתר Zap דפי זהב לכל בעלי המקצוע, אתר Zap מתחתנים לכל עולם האירועים, אתר Zap השוואת מחירים עם מיליוני מוצרים, שירותים ומוכרים, ועוד המון אתרים ייעודיים לקהל עצום של משתמשים.
משזיהתה החברה את מצוקת בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שיש להם שירותים או מוצרים מצוינים, אך הם לא מצליחים לשווק את עצמם כראוי באינטרנט, הקימה קבוצת Zap את משרד הדיגיטל שלה – Zap 360, וריכזה בו את כל המיומנויות וכל היכולות על מנת לתת מענה לצורך הזה.
המטרה של קבוצת Zap , באמצעות Zap 360, היא להציע לעסקים קטנים ובינוניים פרסום דיגיטלי נכון ואפקטיבי, ולמקסם את החשיפה של המוצרים או השירותים שלהם לקהלי היעד הרלוונטיים, ובכך לפתח, לקדם ולהגדיל את המכירות של העסק, וכל זה בתקציב פרסום ש"עסק קטן", שעושה את צעדיו הראשונים בסביבת האינטרנט, יוכל לעמוד בו – החל מ-99 שקלים בלבד לחודש (!).
הופכים את ה"נשק הסודי" שלנו לכוח של הלקוחות שלנו
מאגר המידע העצום של קבוצת Zap הוא "הנשק הסודי" הייחודי שלה. ל-Zap Group יש 25 אתרים שכוללים מידע על 450 אלף בתי עסק, עם טראפיק כולל של מעל ל-14 (!) מיליון מבקרים בחודש. מדובר בהמון דאטה שניתן להשתמש בה לטובת קמפיינים לקהלים ממוקדים. על ידי שימוש בתשתית טכנולוגית חכמה, הקרויה ביג דאטה, ניתן לאסוף, לנתח ולהצליב נתונים ומידע על הגולשים. כך ניתן לאתר לקוחות חדשים, ולדאוג שהפרסום יהיה מדויק יותר ומותאם להם. הפעילות החכמה הזאת מאפשרת למקסם ולהגדיל את כמות הלקוחות הרלוונטית לעסק שלכם.
למי השירות של zap מיועד?
בשורה התחתונה, מי שבעיקר אמור ליהנות (ונהנה) מהשירות של Zap הם בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. לא משנה אם אתם בעלי עסק לראיית חשבון, תיווך, קוסמטיקה, מספרה או שיפוצים – חבילת הפרסום הדיגיטלי של Zap מכסה אתכם מכל הכיוונים. והתוצאות, כפי שאפשר להבין, ניכרות היטב בשטח.
"המשפך" של Zap: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וכל מה שביניהם
לידים, פעילות בגוגל ובפייסבוק, כתיבת תוכן ופרסום באתרי Zap, הקמת אתר, פעילות וניהול טיקטוק, בניית חנות אי קומרס, ניהול פורומים, ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם וכל כלי הפרסום החדשניים. את כל השירותים שאתם צריכים היום, ובתקווה תצטרכו בעתיד כשתגדילו את ההכנסות שלכם באינטרנט – תמצאו במקום אחד. ב- Zap מבינים שליבת העסק שלכם וההתעסקות היומיומית בו זה הדבר הכי חשוב כדי לגדול. לכן, מנהל הפעילות שיקצו לכם יעשה הכל כדי לפנות לכם את הזמן מצד אחד, ולהביא לכם את התוצאות הכי טובות מצד שני. בקיצור, אתם תתעסקו בפיתוח העסק ו-Zap ידאגו ליותר לקוחות רלוונטיים שיגיעו אליו.
יש כבר תוצאות בשטח
היום, קיימים כבר עסקים ש-40-50 אחוזים מהמחזור החודשי שלהם מגיע בזכות הפרסום באמצעות קבוצת Zap . בהתחלה הם משקיעים תקציב קטן יחסית, ובזכות המוצר שמגדיל להם את המכירות, הם מגדילים בהדרגה את תקציב הפרסום שלהם. עם נתונים מנצחים כאלה, ניתן לומר בוודאות שעשרות אלפי בעלי עסקים קטנים ובינוניים מאוד מרוצים מחבילות הפרסום הדיגיטלי של קבוצת Zap
לסיכום – אם גם אתם רוצים להצטרף לעשרות אלפי בעלי עסקים שהגדילו את המכירות שלהם, אתם חייבים לבדוק את חבילות הפרסום הדיגיטלי הייחודיות של Zap Group. זה רק יעזור לכם ולעסק שלכם. ובכל מקרה, מה יש לכם להפסיד?