עובדים מעל גיל 45 מחפשים עבודה כמעט שנה, לפי הנתונים הסטטיסטיים העגומים. אבל יש מקצוע אחד שבו הביקוש מתפוצץ והמשכורות בשמיים – גם למי שאין ניסיון קודם – ואפילו אין לו רישיון.
נתנאל (52) הרגיש שהדלתות נסגרות בפניו. "שלחתי עשרות קורות חיים, אבל כמעט אף אחד לא חזר אליי", הוא מספר, "זו היתה תחושה נוראית, כאילו אף אחד לא ראה את הניסיון שלי אלא רק את הגיל". המקרה של נתנאל אינו יחיד במינו. רבים מעל גיל 45 מוצאים את עצמם במבוי סתום תעסוקתי ומרגישים ש"פספסו את הרכבת" למרות שיש להם עוד עשרות שנות עבודה עד לפנסיה.
אבל יש פתרון מפתיע: קריירה כנהג אוטובוס במטרופולין. "לא האמנתי שאמצא עבודה כזו שעונה בדיוק על כל מה שחיפשתי – בגילי", אומר אבי, שעבר הסבה לפני שנתיים. "פתאום יש לי ביטחון שהמשכורת נכנסת כמו שעון, ומשכורת שלא חלמתי עליה. אני נרדם בלילה כמו תינוק".
משלמים לכם 15,000 ש"ח כדי שתוציאו רישיון
אבל בואו ניקח צעד אחורה: זה לא רק הביטחון התעסוקתי, אלא בואו נתחיל מהעובדה שאתם לא צריכים ניסיון קודם או רישיון מיוחד לנהיגה באוטובוס – מטרופולין תכשיר אתכם על חשבונה וכל תהליך הוצאת הרישיון יתבצע בליווי צמוד של החברה.
אבל בעצם מדובר בהרבה יותר מזה, מטרופולין משלמת למועמדים שלה כדי להוציא רישיון: כל מועמד יקבל מענק של 15,000 ₪ במהלך תקופת ההכשרה, כדי שיוכל ללמוד בראש שקט.
והכי חשוב: החברה מציעה את השכר הגבוה ביותר בענף – שכר התחלתי של 53.09 ₪ לשעה,
יש גם בונוסים חודשיים, קרן השתלמות מהיום הראשון, ואפילו משכורת 13 לנהגים מצטיינים. ואחרי שנת עבודה אחת, אם תתמידו, תקבלו מענק נוסף של 15,000 ש"ח.
מוכנים לעלות על הקו ולצאת למסע חדש בקריירה שלכם? מלאו את הפרטים שלכם כאן, ונציג של מטרופולין יחזור אליכם בהקדם עם כל המידע שאתם צריכים כדי להתחיל. זו יכולה להיות ההחלטה שתשנה את חייכם.