את השיחה עם יניב שושן, סמנכ"ל שירות ותפעול בכלמוביל, אנחנו מתחילים בדפדוף בווטסאפ שלו. הוא עוצר ומראה לנו תגובות שהוא מקבל ותשבוחות מלקוחות שקיבלו שירות מנציגי 24/7 של כלמוביל – השירות החדש מהבית לנהגים ונהגות.
"כמי שחדשה בענייני רכב חשמלי, התגלתה ברכב שלי (ora) תקלת טעינה, מהירות המענה היתה מצוינת. אביב (הנציג) דאג להרגיע ולהנחות אותי בהרבה סבלנות ואדיבות ופתר את הבעיה ואף שלח לי סרטון הסבר שיהיה לי להמשך.
"היום נתקעתי עם הרכב ופניתי לשירות הלקוחות, ענתה לי נציגה מקסימה…עם כמה שהמצב היה מלחיץ, בזכותה הרגשתי שיש מי שיעזור לי ויהיה איתי עד לקבלת עזרה. היא ליוותה אותי והיה חשוב לה לחזור אלי ולוודא שבאמת קיבלתי עזרה".
"יום שישי. נתקעתי עם רכב של יונדאי בהוד השרון. אני מאשדוד, ובשישי היה חום של 40 מעלות. כשכולי בעצבים, קיבלתי טלפון מ'מלכת השירות', לא פחות מזה. היא עזבה הכל והתחילה שרשרת של טלפונים לכל מי שהיה צריך כדי לעזור לי.
דאגה לי למונית הביתה ובדקה שבאמת הגעתי. ביום ראשון היא בדקה שהרכב במוסך כדי שיאבחנו אותו מהר ושיטפלו.. תשמע יש לכם נכס בתחום השירות. אישה מדהימה, שירותית, קשובה פשוט מדהים לא חשבתי שקיימת תודעת שירות שכזו. תשמרו על הנכס הזה חזק היא פשוט מדהימה תודה רבה ".
האמת? גם לנו זה נשמע מוזר אבל התכתובות בטלפון של יניב מוכיחות מעל לכל ספק – מדובר בסטנדרט שירות ונכונות לעזור ללקוחות שלא פוגשים .
"כלמוביל", יבואנית יונדאי, מיצובישי, ORA, OMODA, JAECOO, ג'נסיס, סמארט ומרצדס, מאפשרת לכל לקוחות החברה, גם אם יש להם רכב ישן יד שנייה (מכל שנה שהיא) ממותגים אלו, לקבל סיוע ממוקד 24/7 בחינם.
זה לא הגרירה או הסיוע בתפעול תקלה מרחוק – זה השקט הנפשי שיש לך עם מי לדבר 24/7
בכלמוביל מסבירים כי "הגדלנו והרחבנו את מגוון השירותים שאנו מעניקים ואנחנו גאים להציג את 'כלמוביל איתך בדרך 24/7'. מערך חדש הכולל שירות, סיוע, מידע וחילוץ שפועלים מסביב לשעון וללא עלות.
בטלפון אחד תוכלו להגיע למערך השירות שלנו שיתן לכם מענה בכל הנושאים הקשורים לדרך, אבל לא רק. המענה נותן עזרה ופתרונות כמו: חילוץ ללקוחות שנתקעו בדרך, סיוע בתפעול תיקון תקר, רכב שלא מניע, טעינת רכב חשמלי שנתקע, הסבר וסיוע באבחון נורות שנדלקו ואופן הפתרון, סיוע בהתנעת רכב שעמד זמן רב (בנזין וחשמלי), מענה לשאלות בנושאי תפעול הרכב, מערכות בטיחות, ביטוח ועוד. בקיצור, כל מה שאתם צריכים כדי להרגיש רגועים ובטוחים.
בכל מקום. בכל שעה. בכל דרך. כלמוביל יהיו איתך
"אנחנו מדברים על סיוע בתפעול של תיקון פנצ'ר, רכב שלא מניע, טעינת רכב חשמלי שנתקע, וחילוץ לקוחות שנתקעו בדרך מכל סיבה שהיא.
למשל מתן עזרה בהתנעת רכב שעמד זמן רב (בנזין וחשמלי) והמצבר שלו מת, סיוע בשאלה מה לעשות בנהיגה בזמן אזעקה או חירום – והכל בזמינות מסביב לשעון של 24/7.
למעשה, המוקד שלנו יסייע לך גם את אתה בכלל לא בטוח שיש לך בעיה: כגון אם נדלקה לך נורה ברכב שאתה לא בטוח מה המשמעות שלה או אם יש לך שאלה כלשהי בנושאי תפעול הרכב, מערכות הבטיחות, ביטוח וכו'.
אבל רגע, אתם תעזרו לי גם אם יש לי למשל רכב יונדאי i30 יד שלישית שבכלל לא רכשתי מכם?
"השירות הוא לא רק לרכבים חדשים, אלא לכל הרכבים של מותגי כלמוביל, לא משנה מאיזה מודל הם וממי רכשת אותם וכמה ידיים הם עברו בדרך".
נשמע מעולה. אז מה אני צריך לעשות כדי להתקשר לכלמוביל לשאול שאלה ואו לבקש עזרה ?
"פשוט להרים טלפון למוקד 6858*, בכל שעה ובכל שאלה, ואנחנו נעזור".